Resepi Kerabu Pucuk Paku Kerang Taugeh. Kerangupan dan kesedapan dalam setiap suapan.

Ermmm… Tak tahannnn… Dah rasmi semangkuk dulu. Teringin lamaaa dahhhh. Kami kongsikan kepada anda resepi Kerabu…

Cara paling sedap untuk membuat Kerabu Kerang Siam. Kecur air liur, tengok gambar pun dah sedap!

Cara paling sedap untuk membuat Kerabu Kerang Siam. Kecur air liur, tengok gambar pun dah sedap!…

Cara untuk membuat Kerang Pedas Sos Tiram Berempah. Meratah macam tu je pun sedar-sedar dah habis.

Mesti ramai pengemar kerangkan kat sini. Comfirm Malam pun masih tercari nak makan nasi atau meratah…

Resepi Sambal Tumis Kerang yang menyelerakan.

Masak seadanya. Masa macam ni, kerang tengah banyak dan murah. Kalau jumpa yang jual isinya saja…

Resepi dan Cara Membuat Rendang Kerang

Resepi Rendang Kerang yang sedap ni boleh digandingkan dengan pelbagai menu yang lain. Makan dengan nasi…

error: Nak Copy Paste ke tu? Usaha la sendiri.